botox en fillers in leiden door imraan muradin
injectables botox en fillers in leiden door imraan muradin

Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat je als cliënt tevreden bent ons. Wij doen er alles aan om jouw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan je wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Op deze pagina zal in worden gegaan op onze klachtenregeling.

Wat kan je doen bij een klacht? 

Wij vinden het belangrijk dat u het aangeeft als u ergens niet tevreden bent. Ons doel is immers u prettiger te laten voelen. Ook bewijst u er ons juist een dienst mee, want zo kunnen we ons blijven verbeteren. Uw feedback helpt ons beter de worden. Dus aarzel niet als u ergens meezit, laat het ons weten!

Je kan je klacht/verbeterpunten kunt u op verschillende manieren kenbaar maken, namelijk:

Wij hopen dan uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen. Soms is er sprake van een verkeerde communicatie of is er een misverstand. Wij willen er graag alles aan doen dit weg te nemen en op te lossen.

Mochten we er niet uitkomen, bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u liever meteen rechtstreeks contact met de klachtenfunctionaris dan kunt u de klacht ook indienen bij de (gratis) klachtenfunctionaris van DOKh

Op de onderstaande link tref je meer informatie over het klachtenreglement van Dokh:  

https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

De contactgegevens van Dokh zijn:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl